Comment ça marche?
Login
Message
rjff Newby
Posts: 10
Date d'inscription: 11.01.2021
Status: déconnecté

"Play Again" feature clarification

06.09.2021, 13:09
Hello

I would like to know how the "Play Again" feature works in 2021. I remember reading somewhere in the forums (i think the only article/news about it was from 2018?? I can be wrong) that if you couldn't finish some quests in a game, later you would have the option to try again. Something like that.

- - I tried to replay the games that i have finish (all quests done) but nothing happens
- - I tried to play games that i haven't finish (time expired) but nothing hapens

All this with new accounts (for the games), clean caches, etc. The usual recommended stuff.


Basically I would like to know if the feature works in 2021, how it works, and if yes, what are the necessary conditions for it. Was it a feature from the "past" that at the moment is just there, deactivated? I'm curious if there is a way go gain more bananas with this aspect (by replaying finish games or finishing unfinished ones).

Some kind of clarification would be much appreciated


Best Regards
rjff
HonnĂȘte Social Utile Vulgaire Troll
RE: "Play Again" feature clarification - 18.09.2021, 18:00
perlefeu31 (2) Newby
Posts: 1
Date d'inscription: 02.01.2020
Status: déconnecté
3.69
HonnĂȘte Social Utile Vulgaire Troll1
RE: "Play Again" feature clarification - 23.09.2021, 15:58
rjff Newby
Posts: 10
Date d'inscription: 11.01.2021
Status: déconnecté
Bump!
HonnĂȘte Social Utile Vulgaire Troll
RE: "Play Again" feature clarification - 04.11.2021, 12:30
rjff Newby
Posts: 10
Date d'inscription: 11.01.2021
Status: déconnecté
rien de personne responsable?

google translator Anglais -> Francais OP

"Bonjour

J'aimerais savoir comment fonctionne la fonctionnalitĂ© "Rejouer" en 2021. Je me souviens avoir lu quelque part dans les forums (je pense que le seul article/nouvelle Ă  ce sujet date de 2018 ?? Je peux me tromper) que si vous ne pouviez pas finir certaines quĂȘtes dans un jeu, vous aurez plus tard la possibilitĂ© de rĂ©essayer. Quelque chose comme ca.

- - J'ai essayĂ© de rejouer les jeux que j'ai fini (toutes les quĂȘtes faites) mais rien ne se passe
- - J'ai essayé de jouer à des jeux que je n'ai pas terminés (temps expiré) mais rien ne se passe

Tout cela avec de nouveaux comptes (pour les jeux), des caches propres, etc. Les trucs habituels recommandés.


En gros j'aimerais savoir si la fonctionnalitĂ© fonctionne en 2021, comment elle fonctionne, et si oui, quelles sont les conditions nĂ©cessaires pour cela. Était-ce une fonctionnalitĂ© du "passĂ©" qui pour le moment est juste lĂ , dĂ©sactivĂ©e ? Je suis curieux de savoir s'il y a un moyen de gagner plus de bananes avec cet aspect (en rejouant les jeux finis ou en finissant ceux inachevĂ©s).

Quelques précisions seraient les bienvenues


Meilleures salutations
rjff"
HonnĂȘte Social Utile Vulgaire Troll
Chat