Hoe werkt het?
Login
Bericht
Evilgrinn Newby
Posts: 4
Datum aangemeld: 10.10.2017
Status: offline

Mogelijk onhaalbare quest - Elvenar

11.11.2017, 09:00
Quest 2 in Elvenar is mogenlijk niet haalbaar. Je krijgt simpelweg niet snel genoeg alle grondstoffen, middelen en kennispunten bij elkaar op het stadhuis op level 8 te krijgen.
Eerlijk Sociaal Behulpvol vulgair Troll
RE: Mogelijk onhaalbare quest - Elvenar - 11.11.2017, 19:04
Queffect Newby
Posts: 32
Datum aangemeld: 30.09.2017
Status: offline
EvilgrinnQuest 2 in Elvenar is mogenlijk niet haalbaar. Je krijgt simpelweg niet snel genoeg alle grondstoffen, middelen en kennispunten bij elkaar op het stadhuis op level 8 te krijgen.
Hey daar!

We zullen het even nader bekijken. Normaal gezien maken wij onze quests zo, dat ze perfect haalbaar moeten zijn zonder

enige vorm van extra aankopen (buiten de Special Quests dan). Laat gerust iets weten via onze support, Facebook of Twitter account om meer informatie te krijgen

over de status van dit probleem.

Veel gameplezier,

Simon van Bananatic
Eerlijk Sociaal Behulpvol vulgair Troll
RE: Mogelijk onhaalbare quest - Elvenar - 12.11.2017, 18:14
Evilgrinn Newby
Posts: 4
Datum aangemeld: 10.10.2017
Status: offline
Ik heb momenteel nog 2 dagen en 18 uur de tijd om mijn stadhuis nog 3 levels te upgraden, ik moet zelfs de technologie nog vrijspelen. Level 8 lijkt mij geen reeele optie voor een 2e quest.. meer voor een 3e quest
Eerlijk Sociaal Behulpvol vulgair Troll
RE: Mogelijk onhaalbare quest - Elvenar - 13.11.2017, 21:26
Queffect Newby
Posts: 32
Datum aangemeld: 30.09.2017
Status: offline
EvilgrinnIk heb momenteel nog 2 dagen en 18 uur de tijd om mijn stadhuis nog 3 levels te upgraden, ik moet zelfs de technologie nog vrijspelen. Level 8 lijkt mij geen reeele optie voor een 2e quest.. meer voor een 3e quest
Hey daar!

Al onze quests zijn getest door andere gamers en zorgvuldig nagekeken, dus het lijkst me onwaarschijnlijk dat het écht onhaalbaar is.
Maar moest je toch problemen ervaren, neem dan gerust contact op met onze support en dan maken wij een ticket voot jou! :)

Veel gameplezier,
Simon van Bananatic
Eerlijk Sociaal Behulpvol vulgair Troll
Chat