Hoe werkt het?
Login
Bericht
Nysalikis Newby
Posts: 2
Datum aangemeld: 01.07.2019
Status: offline

Overall review of bananatic

07.07.2019, 03:40
Ik heb vaker op zulk soortige sites gezeten, maar kort door de bocht is gezegd, deze is de langzaamste om te verzamelen. Screenshots duren te lang om te verifieren, dit zou sneller moeten kunnen, ik snap dat je een estimatie van 48 uur kan hebben, maar vaak duurt het ook echt zo lang. Half van de Games geven me constant het probleem dat het maken van een nieuw account niet goed genoeg werkt en dat ik meerdere op de site moet aanmaken om het werkend te krijgen, en omdat het 48 uur duurt om te verifieren weet ik dit pas na twee dagen of ik het weer opnieuw moet doen. Dit is vermoeiend en moedigd me niet aan om het uberhaupt nogmaals te proberen, maar misschien is dat wel het plan.

De games geven te weinig in vergelijking met wat je er voor moet doen, als voorbeeld zal ik Neverwinter nemen, als registratie moet je tot lvl 2 komen, de eerste quest is lvl 10(dit is een normaal lvl), de tweede quest is lvl 22(dit is waar de meeste sites eindigen), en aangezien ik nog aan het wachten ben op de verificatie van quest 2, quest 3 zal rond 35 eindigen is mijn schatting. Voor 1300 bananen in totaal is dat een erg hoog lvl, voor Neverwinter vindt ik dit niet zo erg(ik vindt het een leuk spel), maar andere spellen waar ik niet goed in ben is dat vervelend.

De Funzone is langzaam en beloond niet echt, ook is het niet zichtbaar terwijl je speeld wat je beloond wordt, na een dag als je geluk hebt krijg je wat, ik denk het hoogste wat ik heb gehad was 26 bananen en dat was na uren spelen en verschillende fun games naar 35 te krijgen, zelfs al krijg je niet veel in funzone het zou beter zichtbaar moeten zijn wat je krijgt terwijl je aan het spelen bent.

Het schrijven van artikelen, voor 100 exp en 100 bananen is dit het niet waard, je zou dit kunnen uppen naar 100 exp en 300 bananen. Dan willen mensen dit misschien meer doen.

De website zelf ziet er netjes uit en werkt goed.
Eerlijk Sociaal Behulpvol vulgair Troll
RE: Overall review of bananatic - 30.08.2019, 22:49
Yetaqy Newby
Posts: 6
Datum aangemeld: 11.11.2018
Status: offline
Hoi!

Bedankt voor je review! Wat jammer dat je het verzamelen van bananen een beetje langzaam vindt gaan, ik raad je aan om de Offerwalls (Verdien bananen > Advertenties) te probren. Met wat moeite kun je daar €6-€8 per dag uitslepen met behulp van apps and enquêtes. Mocht je hier vragen over hebben, wij staan voor je klaar!

Groetjes,
Yordi | Bananatic Klantenservice Team
Eerlijk Sociaal Behulpvol vulgair Troll
Chat