Hoe werkt het?
Login
Bericht
Maurice Newby
Posts: 1
Datum aangemeld: 11.11.2017
Status: offline

Screenshots Forge of Empires

12.11.2017, 11:06
Hey, ik moet bij Quest 1 van Forge of Empires dit doen: Ontdek in de Bronze Age: Teaching. Heb dit nu gedaan maar als ik in het onderzoek scherm zit staat nergends mijn gebruikersnaam op het scherm en aangezien dit moet dat het er staat en ik moet laten zien dat ik het heb gedaan, hoe moet ik dit dan doen? 2 screenshots inleveren werkt ook niet helaas.
Eerlijk Sociaal Behulpvol vulgair Troll
RE: Screenshots Forge of Empires - 12.11.2017, 11:16
Queffect Newby
Posts: 32
Datum aangemeld: 30.09.2017
Status: offline
MauriceHey, ik moet bij Quest 1 van Forge of Empires dit doen: Ontdek in de Bronze Age: Teaching. Heb dit nu gedaan maar als ik in het onderzoek scherm zit staat nergends mijn gebruikersnaam op het scherm en aangezien dit moet dat het er staat en ik moet laten zien dat ik het heb gedaan, hoe moet ik dit dan doen? 2 screenshots inleveren werkt ook niet helaas.
Hey daar!

Als jouw screenshot wordt geweigerd, dan kan je opnieuw een screen inleveren.

Je moet ook telkens je gebruikersnaam laten zien op de screen zodat wij de echtheid hiervan kunnen controleren: er zijn dan ook verschillende manieren om dit
te doen. Wees creatief! Als het echt niet lukt kan je ons alsnog contacteren op onze support, of vraag eens rond aan je vrienden hoe zij het doen.

Veel gameplezier,
Simon van Bananatic
Eerlijk Sociaal Behulpvol vulgair Troll
Chat